Please click~~~

5/17/2012

Gotmail: The Dark Dating Party (Free)

完全 load 唔倒........

19/5/2012..... 其實我到而家都 load 唔倒個 game, 下載左但一按 'play' 只見個白圓形响畫面中轉 (LOADING).... 見 IDAC 出左個用分買既攻略,比分買左, screen shot copy 如下:











刪除再下載 Gotmail 後,終於玩倒.... 女主角參加一個識人派對,中途發現派對背後係個販賣人口計劃,途走中被困密室... 又要走呀走 ... 

第一,攪左幾日先玩倒,離晒譜
第二,場境多,但亂,一個畫面得一兩個野要做,轉到頭暈但好浪費時間
第三,多 bug....

容易玩但好死煩的一個,玩到我好忟 >.<




21 comments:

  1. This game has a serious bug in chinese version...it take me a long time to solve

    ReplyDelete
    Replies
    1. don't know about it, i was playing english version

      Delete
    2. 會員工名冊嗰喥,青銅121、黃金1237,所以中文版根本唔可能過到,除非有人諗到呢個係bug。

      Delete
  2. 我重用緊舊板apps完全冇問題wo~ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我勁後悔多手update 左

      Delete
    2. 我用新版,不過响wifi下載。

      Delete
    3. 我都係用 wifi 架。。。。。

      Delete
  3. 個場景轉到頭暈。

    ReplyDelete
  4. 那个密码箱的密码不是423。是846。不是很难,可是很乱,很晕!

    ReplyDelete
  5. 顺便问问,华语版哪里下载?我用iphone玩。都是英文版,想玩玩华语版,有人能告诉我吗?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你將成部機語言設定轉成中文就可以

      Delete
  6. Navi换成gotmail。不能玩了。要买point来下载游戏。。有什么解决方法?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 为什么我的全部游戏要用point买的????

      Delete