Please click~~~

12/02/2011

新城市廣場星光花園聖誕燈飾匯演

香港既聖誕節頗多特別大型燈飾活動。舊年沙田新城市廣場七樓既聖誕布置“白雪星光遊園”都幾靚,今年見又有一個燈飾匯演,於是去左睇.... 而結果係... 相當失望...

首先,我七點幾去到,發現要去 三樓先取入場票! OK,咁我由七樓番落三樓取票,再番去,點先見七樓入口多左個職員响到 ”派飛“!!!!! 最勁係入去唔駛1 分鐘,張飛就由另一位職員收走.... 到底呢個 system 係做咩呢?

重有一個重點係,無論去邊左中右位睇都睇唔太清楚,反而睇 youtube 條片仲好:


其實呢睇一陣就可以走, 因為全程幾分鐘既表演都係得啲燈响到閃吓閃吓,冇另人驚喜既場面,亦冇其他野睇,完場即趕人走,冇得留底。

舊年既燈飾佈置靚好多,任人影相,只可以話新不如舊....

2 comments:

  1. 我上次去佢喺7樓派飛,唔洗落3樓拎,可能我散光勁,佢一著藍燈我睇到頭暈,哈哈

    我上年無去睇,都聽人講好靚><

    ReplyDelete
  2. 正常應該都唔駛落三樓架,好似係派飛嗰個剛好我第一轉上去時 ‘行開左’ 先冇人派飛... 黑仔....

    ReplyDelete